-Nieuwste klagen- -Zoeken- -Zoeken op trefwoord-
Overzicht trefwoorden: 0 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Door: Casione
Gepost om 2011-04-15 17:46:21

Onderwerp: vodafone

Bij Vodafone kan ik niet inloggen in "My Vodafone" omdat ik geen
account heb. Wil ik deze wel maken dan moet ik Registreren. Zodra ik
de nodige dingen heb ingevuld krijg ik een foutmelding dat het niet
lukt en dat ik maar naar vodafone klantenservice moet bellen of
mailen.

Ik ben op zoek gegaan naar de mail knop en tot mijn verbazing moet je
een "My Vodafone" account hebben wil je een mail kunnen sturen.
Vodafone maakt op deze manier geen goede indruk op mij, nu is het geen
probleem om even te bellen maar óók voor niet klanten zou het wel
handig zijn om vodafone met de mail te kunnen bereiken.

-Casione-


Door: antje
Gepost om 2010-02-22 12:59:11

Onderwerp: vodafone

ik wil even lekker klagen over VODAFONE!!! wie kent ze niet...
ze hebben hun zaakjes niet op orde!!!!
ze sturen facturen naar de verkeerde mensen.... heb het zelf meegemaakt dat ik facturen krijg die voor totaal andere personen bedoeld zijn!!!! ik belde er netjes over op, zeggen ze heel droog; sorry voor het ongemak! en dat is dan nog niet alles, enkele weken later liggen er doodleuk WEER facturen op de mat voor andere mensen!!! ik blijf niet bellen over hun gemaakte fouten..... ook heb ik zelf meegemaakt dat ik in het verleden een factuur kreeg voor gemaakte belkosten, terwijl ik mijn abbonoment niet meer had, en mijn nummer geblokt was!!!! dus hoe heb ik gesprekskosten moeten kunnen maken!!!!!! domme slordige tent daar in maastricht, VODAFONE!!!! GATVER!!!! al het personeel lult langs mekaar af, die zegt dat en die dat, dus tja; hoe krijg je fouten!!!!!! en dan krijg je door hun fouten ook nog de brieven ervoor op de mat....moet niet gekker worden!!!! weg met vodafone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Copyright 2000-2014 by GreenSun