-Nieuwste klagen- -Zoeken- -Zoeken op trefwoord-
Overzicht trefwoorden: 0 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Door: mistery shopper
Gepost om 2012-12-13 13:31:06

Onderwerp: slechte service

je koopt schoenen,er komen vlekken op.Je gaat klagen bij de winkel.Maken ze daar er nog een vlek bij.
Nemen geen enkele verantwoordelijkheid hiervoor.Schandalig.Bedankt durlingen,heerlen


Door: BOOS!
Gepost om 2005-10-05 19:00:09

Onderwerp: slechte service

Als je voetbalschoenen koopt van 175 euro verwacht je kwaliteit. Gaan ze na 3 keer trainen kapot (zool eraf)wil je andere. Als de winkel niet heeft wat je wilt, wil je je geld terug om elders te gaan shoppen. Ja toch? Nee toch! Krijg je overal elders zonder gezeur je geld terug, bij Free Kick Sport in Den Haag krijg je een tegoedbon. Met de mededeling dat de schoenen die je hebben wilt er over drie maanden weer zijn. Alsof je effe drie maanden op je blote voetjes verder speelt. Kortom Uitermate Teleurstellende service. Had het eigenlijk aan de zelfingenomen kop van dat hangbuikzwijn aan de toonbank al kunnen zien. Dus mensen: koop je sportartikelen NIET bij Free Kick Sport in de Weimarstraat in Den Haag!

Door: Yaggi
Gepost om 2001-10-18 09:08:47

Onderwerp: slechte service

Bel nooit de Philips consumentenlijn voor negenen 's ochtends. Ze zijn dan gesloten terwijl overal staat aangekondigd dat ze van 08.00 tot 20.00 geopend zijn. Gatverrrrr..... ik heb een hekel aan dit soort nalatigheid.


Copyright 2000-2014 by GreenSun