-Nieuwste klagen- -Zoeken- -Zoeken op trefwoord-
Overzicht trefwoorden: 0 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Door: scripto
Gepost om 2012-04-17 19:20:01

Onderwerp: openbaar vervoer

Net afspraak osteopaat gemist, verloop:

- mooi op tijd naar prémetro gegaan
- komt maar niet
- na twintig minuten gebeld naar osteop om te zeggen wat er aan de hand is
- eindelijk bericht gehad => technisch incident, geen weet wanneer het over is
- naar metrostation van andere lijn gestapt, gebeld naar osteo, zou veel te laat komen
- afspraak week herlegd en door regen naar huis gestapt
=> elke week wel iets met het openbaar vervoer


Door: zeikert
Gepost om 2009-10-06 14:47:08

Onderwerp: openbaar vervoer

Waarom houdt niemand nu eens zijn grote bek dicht in de stilte coupe
Van de trein!
En mensen die de trein instappen als er nog mensen aan het
Uitstappen zijn.
De afbrokkeling van onze samenleving, way 2 go!


Door: forensje
Gepost om 2007-11-06 09:11:14

Onderwerp: openbaar vervoer

Elke dag ga ik met de bus (met overstap) naar mijn werk. Uit principe, omdat er al genoeg auto's op de weg zijn. Maar soms worden je principes wel ernstig op de proef gesteld. Nooit, maar dan ook werkelijk nooit, arriveert de Connexxion bus op tijd bij de halte, komt dus ook altijd te laat op centraal, waardoor ik standaard mijn aansluiting mis. Kom ik vanochtend bij de bushalte aanfietsen, komt net de bus aanrijden. Een minuut te vroeg! Voor het eerst in maanden! Snel fiets op slot, ik ren naar de bus, waarvan de deur net dicht gaat. Buschauffeur doet weer open en laat mij binnen. Terwijl ik naar mijn abonnement graai, krijg ik een vuile blik toegworpen van de chauffeur en snauwt hij mij toe: 'ik heb geen tijd hoor, om zo lang te wachten'.Ik ben zo verbijsterd dat ik niet eens een antwoord klaar heb. Nou jaaaaaa zeg! Nooit komt die &%^&#(!bus op tijd, besteed ie een keer 10 seconden aan mij binnen laten, heeft ie 'geen tijd om zo lang te wachten'! Hij moest eens weten waar ik allemaal geen tijd voor heb en waar ik toch dagelijks op sta te wachten: die vier %&^%*!bussen die nooit eens op tijd rijden bijvoorbeeld. Daar betaal je nog 90 euro per maand voor ook. En wat hebben ze als slogan? 'Alles voor de reiziger'. Ja hoor, ammehoela, ijstenen en gesnauw, dat kan de reizger krijgen. En om het feest compleet te maken krijg je dan op het station ook nog een krantje tegen je rug gesmeten door zo'n opgeschoten %^&pubertje dat zich niet normaal kan gedragen. Sorry hoor, dit ligt niet aan mijn karma, het stikt gewoon van de horkerige mensen. Gelukkig heb ik over 1,5 maand ander werk, waar ik op de fiets heen kan.

Door: een klagende student
Gepost om 2001-05-27 21:21:07

Onderwerp: openbaar vervoer

Ikzelf ben een student die van Winterswijk naar Almelo naar school gaat, met de bus. Wat doet de O.A.D. %&^%$@$. Ze zorgen dat er geen aansluiting zit waardoor ik per dag een uur extra reistijd kwijt bent. Wat een vervelende &*^#%#^%^%$#^%.

Door: J. Driepinter
Gepost om 2000-05-11 13:21:47

Onderwerp: openbaar vervoer

Arriva heeft busvervoer in Groningen overgenomen (voorheen GADO). Volgens Arriva (www.arriva.nl) is hun structuur er op gericht om een service te verlenen die zoveel mogelijk voldoet aan de wensen van hun klanten.
Sta ik om 08:00 op het Arriva busstation in Stadskanaal om een strippenkaart te kopen en tot mijn grote verbazing kun je daar geen strippenkaarten meer kopen. Moet ik maar naar winkel zus of zo gaan (om 08:00 nog niet eens open...) of er eentje kopen in de bus (wat weer duurder is!).
Zijn ze #%$@!&# nou helemaal van de ratten besnuffelt?! Wat voor service is dat? Ik wordt op deze manier als reiziger onnodig op kosten gejaagd!
Ik heb een officiele klacht ingediend bij Arriva. Wordt vervolgd.



Copyright 2000-2014 by GreenSun