-Nieuwste klagen- -Zoeken- -Zoeken op trefwoord-
Overzicht trefwoorden: 0 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Door: Teleurgesteld
Gepost om 2004-01-23 10:29:16

Onderwerp: eneco

Wij zijn afgelopen dinsdag afgesloten van Elektriciteit- en Gas-toevoer door Eneco. Dit is gebeurt n.a.v. een zogenaamde betalingsachterstand. Wij betalen elke maand een bedrag, maar dit bedrag bleek dus te laag te zijn. Wij hebben vorig jaar aan de bank (ABN-AMRO) opdracht gegeven om het bedrag te wijzigen. De bank heeft dit niet doorgevoerd. Aangezien ik vaak in het buitenland vertoef, is het mij dit ontgaan. Wij hebben nooit problemen gehad met Eneco. Nu hadden wij een afspraak voor vandaag, vrijdag 23 januari, staan. Helaas is een van eENECO's medewerkers geweest (voor heraansluiting), maar of de schel was buiten werking of het is ons ontgaan. Wij waren reeds 4 dagen verstoken van Energie. Nu heb ik naar de klantenservice gebeld en die kunnen op z'n vroegst pas dinsdag weer een medewerker sturen. Absurd.
De bank heeft inmiddels een deel van de verantwoordelijkheid op zich genomen en ik ben van plan om een rechtszaak aan te spannen om de volgende redenen:
- De schuld ligt bij de bank
- Uw klantenservice-systeem deugt voor geen meter (onvriendelijkheid)
- Eneco niet begrijpt dat een mens niet zonder elektra/gas kan overleven.
- Eneco 3 werkdagen tussen de dag , waarop men telefonisch contact opneemt en de afspraak nodig heeft. Onmenselijk.
- Eneco een eigen vestiging in mijn woonplaats heeft, waar er honderden monteurs werken, maar voor spoedgevallen is men niet bereikbaar.
Ik benadruk nogmaals dat wij, buiten onze schuld om, zijn afgesloten door Eneco. De nieuwe afspraak is gemaakt voor dinsdag 27 januari (dan ben ik dus een week verstoken van gas/elektra). Dit is ronduit belachelijk in een westers land.
Indien er geen correct antwoord of spoedige aansluiting plaatsvind, ben ik genoodzaakt een rechtszaak aan te spannen en verdere maatregelen te nemen.



Copyright 2000-2014 by GreenSun