-Nieuwste klagen- -Zoeken- -Zoeken op trefwoord-
Overzicht trefwoorden: 0 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Door: Chris Bakker
Gepost om 2011-12-05 19:29:18

Onderwerp: blackberry garantie


Blackberry gekocht bij HI (KPN).
Ingezonden door Chris Bakker op 05-12-2011 20:24
Ik heb een drie maanden geleden een Blackberry 9860 gekocht bij Hi.nl (KPN).
De mini poort, waar de oplader in gaat, is aan de binnenkant los gelaten. Hierdoor kan ik
hem niet meer opladen.
Daar heb je dus normaal gesproken gewoon garantie op. Nee hoor zegt Hi (KPN). Dit komt
door onjuist gebruik. Kosten 187,57 euro. Ik heb deze Blackberry met grote
voorzichtigheid behandeld. Dus het is gewoon een productie fout. Volgens het Nederlands
recht zijn zij verplicht om dit onder garantie te maken of te bewijzen dat het mijn schuld
is. Nou dat doen ze niet. Ze laten je gewoon barsten. En dan nog te bedenken dat je zo'n
reparatie ook voor minder dan de helft bij andere bedrijven kan laten uitvoeren.

Het zijn bij HI en KPN gewoon boeven die je gewoon in je hemd laten staan. En daarnaast
niet eens weten wat de wet is in Nederland. Misschien moeten ze eens kijken op de site van
de consumenten autoriteit.
Kunnen ze zien hoe ze wettelijk moeten handelen.

Wie heeft nog meer dit probleem met Hi, KPN en Blackberry?



Copyright 2000-2014 by GreenSun