-Nieuwste klagen- -Zoeken- -Zoeken op trefwoord-
Overzicht trefwoorden: 0 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Door: Joranda
Gepost om 2004-02-05 16:25:27

Onderwerp: autosloperij

Ik had een onderdeel nodig voor mijn amerikaanse auto en dit was nergens nieuw voorradig, dus week ik uit naar een sloperij. Via de onderdelenlijn kreeg ik een reactie van "altijd raak Penders". Nou ik wou dat ik hierop nooit was ingegaan. Zij hadden het onderdeel liggen dus dit opgehaald (160 km op en neer). Blijkt bij de garage dat men bij penders het verkeerde onderdeel heeft meegegeven. Dus weer terug en men had alleen een gerepareerd onderdeel. Dus dat maar genomen, in ieder geval beter dan niks (weer 160 km). De garage monteerd dit onderdeel (gedeelte uitlaat) en blijkt bij het starten van de auto dit toch kapot te zijn. Er zitten beschermplaten op dit uitlaatstuk en was dus niet zichtbaar dat er meer gebreken waren. Weer naar Penders (weer 160 km) en na veel gedoe uiteindelijk ons geld terug gekregen. Iedere keer heeft men ons bij Penders gemiddelt wel anderhalf uur laten wachten voordat men ons hielp, terwijl men wist dat we kwamen, want er is meerdere keren telefonisch contact geweest. Ik heb dus heel veel kosten gemaakt bij mijn garage omdat Penders meent het zich te kunnen veroorloven om kapotte onderdelen mee te geven. Ik mag er toch vanuit gaan, tweedehand of niet als men voor zo'n onderdeel € 180,00 vraagt dat dit goed is. Als strond zijn we behandelt bij Penders. Al moet ik in de toekomst het 6 dubbele betalen voor een onderdeel, mij zul je daar niet meer zien.


Copyright 2000-2014 by GreenSun